Mercat Tradicional de la plaça Masadas – Gener 2012 / Enero 2012 / Janvier 2012

Mercat Tradicional de la plaça Masadas – Gener 2012 / Mercado Tradicional de la plaza Masadas – Enero 2012 / Place du Marché Traditionnel Masadas – Janvier 2012

La organització del Mercat Tradicional de la plaça Masadas de Barcelona informa:

A tots els col•laboradors i públic en general que assisteixen  al Mercat Tradicional de la plaça Masadas de Barcelona, que el proper mes de gener de l’any 2012, el Mercat es durà a terme el diumenge dia 8 de gener en lloc del dia 1 de gener, per coincidir amb la festivitat d’any nou.

L’únic canal de comunicació entre grups d’interès i el Mercat Tradicional de la plaça Masadas (consultes, informació, aplicacions, etc), serà per correu electrònic a la següent adreça: mercatmasadas@agrupament.net.

Es donarà resposta als correus que vagin acompanyats de nom i cognoms de cada persona, així com les dades que vol contribuir. No tindran resposta els correus electrònics amb sobrenoms o pseudònims.

La organización del Mercado Tradicional de la plaza Masadas de Barcelona informa:

A todos los colaboradores y público en general que asisten al Mercado Tradicional de la plaza Masadas de Barcelona, que el próximo mes de enero del año 2012, el Mercado se llevará a cabo el domingo día 8 de enero en lugar del día 1 de enero, por coincidir con la festividad de año nuevo.

El único canal de comunicación entre los interesados y el Mercado Tradicional de la plaza Masadas (consultas, información, solicitudes, etc), será mediante correo electrónico a la siguiente dirección: mercatmasadas@agrupament.net.

Se contestarán los correos que vayan acompañados de nombre y apellidos de las personas interesadas, así como de los datos que quieran aportar. No se contestaran correos con nicks o pseudónimos.

L’organisation de la place du marché traditionnel de Barcelone Masadas informations:

Tous les partenaires et le grand public qui assistent à la Place du Marché Traditionnel Masadas Barcelone, la prochaine Janvier de 2012, le marché aura lieu le dimanche, Janvier 8 au lieu de 1 Janvier, pour coïncider avec la fête de l’année encore.

Le seul canal de communication entre les intervenants à la Place du Marché Traditionnel Masadas(enquêtes, informations, applications, etc.) seront envoyés par courrier électronique à l’adresse suivante: mercatmasadas@agrupament.net.

Es répondra aux postes qui accompagnent le nom complet de chaque personne, ainsi que les données que vous souhaitez contribuer. N’aura pas de réponse emails avec des surnoms ou pseudonymes